Een samenvatting? Jeetje... - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Paul & Liesbeth Buchrnhornen-Broekhuis - WaarBenJij.nu Een samenvatting? Jeetje... - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Paul & Liesbeth Buchrnhornen-Broekhuis - WaarBenJij.nu

Een samenvatting? Jeetje...

Blijf op de hoogte en volg Paul & Liesbeth

25 Januari 2014 | Nederland, Nuenen

Singapore-ALS
Na een lange periode van voorbereiding zijn we op 17 november vertrokken, met de auto, op weg naar Singapore!
Dag na dag, kilometer na kilometer, veranderend landschap, mensen, talen, culturen. Asfalt of zandwegen met hobbels, kuilen en keien, hotel of onderkomen, te warme stadsverwarming of eten met de jassen en sjaals aan, Rusland niet meer uit mogen of Vietnam niet in, noodles of rijst, 700km op 1 dag of 230 km (met een gemiddelde van 30 km per uur), rechts of links rijden, verplicht in colonne of zelf navigeren en vrij rijden, Nederlands of Chinees rijbewijs, sneeuw of blote armen weer, kippen, varkens, honden, eenden, koeien, paarden of kamelen op de weg, Het Rode Plein en Het Plein van de Hemelse Vrede, voorlezen of naar buiten kijken, sperzieboontjes met rode paprika of groene met rode pepers, extra ommetje of rechtstreeks naar de slaapplaats, met 12 mensen in een slaapkamer met stapelbedden of met z’n 2-en in de auto overnachten, bier of wodka (wijn kennen ze niet), douchen met warm of koud water of nog een dag overslaan, erge smog of helder zicht, zijn wij de toerist of de attractie, kippensoep met kop en poot of toch maar niet, wc met pot of zonder, binnen of buiten het wc hokje, eindelijk een Dame Blanche of nog steeds niet, kapotte uitlaat, bodemplaat of lekke band, min of plus 30 graden….
Het was bijzonder en indrukwekkend. Zo ook de opbrengst voor de Stichting ALS; We hebben met onze actie € 6470.- kunnen bijdragen, super bedankt voor jullie bijdrage!
Samen met de organisatie van de Singapore- ALS-Challenge zijn we op een totaalbedrag van € 32840.- uitgekomen!!
Nogmaals bedankt voor de donaties en voor de belangstelling in de Challenge.
Paul & Liesbeth