Dag 45 Stage 39 Singapore dinsdag 31 december - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Paul & Liesbeth Buchrnhornen-Broekhuis - WaarBenJij.nu Dag 45 Stage 39 Singapore dinsdag 31 december - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Paul & Liesbeth Buchrnhornen-Broekhuis - WaarBenJij.nu

Dag 45 Stage 39 Singapore dinsdag 31 december

Blijf op de hoogte en volg Paul & Liesbeth

31 December 2013 | Singapore, Singapore

De eerste kilometers nog door Cameron Highlands, daarna gaat het over de snelweg naar de grens. Bij de grens aangekomen moeten we wachten op JanWillem die de Carnets de Passages geregeld heeft ivm doorvoer auto's. Dan mogen we Maleisië uit, op het Carnet moet een stempel komen, maar dat missen we ergens helaas, gewoon maar door naar grens Singapore en kijken of het gaat lukken, jawel, het Carnet wordt mooi gestempeld en die andere hadden we dus toch niet nodig gelukkig. Bij het uitrijden van de grens moeten we meteen links of rechts kiezen, ??, we zouden met de groep verzamelen, dat lukt dus niet, we gaan verder met 3 auto's naar de Marina Bay Golf Club. Daar worden we voor een fotoshoot opgewacht met champagne en de Nederlandse ambassadeur heet ons welkom! Overigens vanuit de golfclub een prachtig uitzicht op de skyline van Singapore. Alleen, we zijn de eerste drie, de rest van de groep laat op zich wachten...hebben we dan toch een loket overgeslagen bij de grens? Hebben we wel alle stempels en handtekeningen om de auto goed voor het transport over te dragen?? Want, wij waren om 15.45 uur bij de golfclub, de rest komt pas om 18.30 uur! De reden van hun vertraging is een soort tolpasje wat opeens geregeld moest worden, een pasje wat niemand nodig heeft of zal gebruiken. Maar als de ambtenaar aan de grens het nodig vindt dan moet er maar gewoon op gewacht worden... Dan wordt het nog even wat druk en onduidelijk, gaan we eerst naar het hotel ( ja graag, even opfrissen!) of meteen door naar de Hollandse club waar Oud en Nieuw gevierd wordt? Alles dus snel achter elkaar, om 21.30 u staat het diner klaar en dan is het snel 12 uur! Joepie! Voor iedereen een heel mooi 2014!!!!!!!
En Paul en Marianne worden nog toegezongen en gefeliciteerd!

We did it!!!! We hebben het gehaald. 18900 km!

• 01 Januari 2014 - 16:01

Diana:

Gefeliciteerd Paul met je verjaardag!

• 01 Januari 2014 - 16:02

Diana:

Die foto's zijn futuristisch!

• 01 Januari 2014 - 16:04

Margreet:

Hoi Paul en Liesbeth, fantastisch dat jullie het gehaald hebben. Paul gefeliciteerd met je verjaardag en allebei een mooi 2014 gewenst. tot snel

• 01 Januari 2014 - 17:03

Wiro En Esther:

You made it!!! Wat een geweldige prestatie van jullie! Wensen jullie een heel gelukkig nieuw jaar, veel geluk en gezondheid voor jullie en de familie!!
    Hoop dat we elkaar snel weer kunnen zien (-:
    Goede reis terug naar huis!
    XXX Wiro, Esther, Yasmijn en Quinten

• 02 Januari 2014 - 09:38

Deborah Jonkers:

Proficiat, een prachtige reis, voor een mooi goed doel!

Leuk om de blog te lezen en zo een mee te kunnen leven.

Groetjes,
    Deborah

• 06 Januari 2014 - 17:30

Anke Lemmen :

Ha Liesbeth en Paul

Heb alle verhalen nu gelezen en wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt.
    Heel leuk om het blog te lezen al zijn jullie nu wel terug. We hopen snel de foto's te bewonderen maar dat zal wel goed komen. Proficiat met het probleemloos halen van deze monstertocht. Groetjes Anke en Erik X