Dag 43 Stage 37 Hat Yai Zondag 29 december - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van Paul & Liesbeth Buchrnhornen-Broekhuis - WaarBenJij.nu Dag 43 Stage 37 Hat Yai Zondag 29 december - Reisverslag uit Hat Yai, Thailand van Paul & Liesbeth Buchrnhornen-Broekhuis - WaarBenJij.nu

Dag 43 Stage 37 Hat Yai Zondag 29 december

Blijf op de hoogte en volg Paul & Liesbeth

29 December 2013 | Thailand, Hat Yai

Vandaag van de route afgeweken, wat binnendoor gegaan en kijken waar we uitkomen, dat was mooi! Lieflijke huisjes, wat tempels, mooie natuur, meer sfeer geproefd zo. Samen met Gerard en Heleen gereden en lokaal gegeten, niet wetende wat te bestellen...en eenmaal op tafel niet herkenbaar...beetje vis, vreemd vlees in een homp met bot en vet, kruidige sauzen; dat smaakte wel!

Vandaag.519 Km. Totaal.17814 Km. We gaan de 18000 wel overheen! Net als de donaties voor ALS! Super!

• 29 December 2013 - 11:42

John:

Hoi wereld reizigers ,
    de homp met bot was een lieve ter plekke geslachte hond , als jullie maar niet gaan blaffen !
    John en Wilma

• 29 December 2013 - 11:58

Jolande:

Ha Paul en lies

Wat spannend allemaal ben benieuwd naar jullie foto's en verhalen.
    Doen we gezellig met z'n vieren bij een glaasje wijn .

Lfs Jolande

• 29 December 2013 - 14:01

Marja En Dorus Lendering:

Jullie gaan het halen hoor. Fantastisch en nog zonder problemen. Er gebeurd nog wel het en en ander onder de reizigers. Op nar Singapore. Wij leven mee.
    Liefs Dorus en Marja

• 29 December 2013 - 14:26

Liesbeth:

Hee Liesbeth en Paul,
    Het einde komt in zicht. Ik zal jullie verhalen en foto's missen op de site!
    Wat een geweldige ervaringen!
    Liefs, Liesbeth xxx
    Ps Elisa is gisteravond met haar dansgroep Reality, tweede geworden in de finale van Holland's got Talent!

• 29 December 2013 - 15:33

Piet Broekhuis:

Nou, nu nog maar een stukkie door Maleisia en het zit er op
    een hele prestatie van julllie allen. Nog zo,n siappe 600 km,
    die pakken jullie spelend denk ik wel. In de vlieger naar huis
    mooi relaxen en thuis eerst maar op adem komen hoor.
    Vele gr. van ome piet, wendelstein

• 30 December 2013 - 11:19

Tjeerd En Gea Mulder:

Hoi Paul en Liesbeth,
    wat een fantastisch avontuur van jullie, we volgen dagelijks jullie reis. Inderdaad nog maar een kleine stap tot het einddoel. Als jullie terug zijn moeten we gauw eens een afspraak maken en alle foto's en filmpjes gaan bekijken. Vanuit Veldhoven wensen we jullie een gezond en gelukkig nieuwjaar toe, Paul jij alvast gefeliciteerd met je verjaardag woensdag en een fijne terugreis weer naar Nederland. We zullen jullie dagelijkse verhalen gaan missen. Groeten Gea en Tjeerd

• 30 December 2013 - 13:58

Papa G. Broekhuis: